im lost, but im hopeful

Dagen började bra. Fick sovmorgon eftersom vår spanskalärare är bortrest hela veckan. Efter skolan cyklade jag hem och ångrade att jag imorse tagit varm jacka, för det är himmelskt varmt ute. Så glad! Väl hemma umgicks lite med syster och hennes kompis Julia som jag inte träffat på jättelänge. Efter det dundrade jag iväg till gitarrlektionen. Jag är faktiskt väldigt fascinerad över min gitarrlärare och hans musikalitet, så himla duktig (tur är väl det.) Har ikväll även hunnit med att se min systers dansuppvisning, älsklingstjejen är så duktig! Im so proud. Jag trodde matteboken skulle bli den sista jag sa godnatt till ikväll, men det kändes sorgligt så det blir till er istället - godnatt!
bilden går ej att vända på men den påminner så mycket om sommaren, åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0