those who know the answer to this question are real smart

Första april. Den här dagen var min favoritdag när jag var liten. Jag älskade nämligen att luras när jag var mellan 4 och 6 år. Jag sa "aprilapril" till folk även om det var mitt i december, och jag lurades ofta. Detta höll på tills 1 april det året jag skulle fylla 6. Då gjorde jag något väldigt impulsivt som jag skulle få ångra. Min syster Emma hade fått nya, väldigt fina mockaskor av mamma & pappa dagen före, dessa fyllde jag med vatten (jag visste inte då att skorna skulle absorbera vattnet, utan fnissade åt tanken att Emma skulle få sig ett överraskande fotbad...) Jag fick inte så positiv respons på mitt skämt tyvärr.

Idag har jag inte lurat någon, får se om jag kommer på något bra innan klockan slår tolv. Ikväll ska jag till Bankeryd och kolla på film och mitt hus blir invaderat av fem tjejer från Göteborg som syster Magda ska ha här hela helgen. Fullt ös medvetslös.

hejhej sommar, hejhej sommar, vi ska bada sola bada sola bada tills tårna domnar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0