tisdag igen

Gosh, jag hänger inte med i svängarna. Tiden går alldeles för fort, om det fortsätter såhär så firar jag ju min 50-årsdag nästa vecka. Nej, usch, jag tycker inte om det. Känner mig lurad av tiden varenda sekund.

Idag efter skolan bjöd mina älsklingstjejer Ebba och Karin mig på Chili Thai som födelsedagsfirande, så fina! Måste erkänna att den restaurangens jordnötssås är strået vassare än den jag gjorde med egna händer igår. Rullade sedan in till stan en sväng och rullade sedan vidare till dansen där jag träffade mina härliga danskompisar igen, var längesen. Nu ikväll har jag stirrat mig blind i matteboken och försökt bibehålla Elisabeths fina ord i mitt huvud: "positiv, glad mun"

Nu är det hög tid för sängen, hoppas ni sover gött och drömmer om alla råttor ni mött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0