16:16

Är väldigt glad idag. Har inte helt listat ut varför. Kanske för chickybitsen i skolan smakade gudomligt, för kaffet jag just druckit, kanske för att den här låten är super, för att helgen var fin, eller för att grannpojken lärt sig vissla och välkomnade mig så fint innan, eller helt enkelt för att livet i allmänhet ser bra ut. We'll never know.
Om jag dock skulle anstränga mig och nämna de dåliga ting så kan jag säga att min Naturkunskaps-bok väntar på mig, att kakaon till kladdkakan jag tänkte baka var slut och att jag är röd runt näsan för att jag är förkyld. Men för att inte deppa ner detta inlägg så nämner jag det inte.
När jag börjar använda min kamera lovar jag att förgylla min blogg med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0