lycka

Om ni bara visste vilken känsla jag får när jag hör den här låten! Lyssnade på den hela förra våren. Man tänker liksom:
- Paris
- uteservering
- vårjacka
- första solbrillor-inköpet
- McFlurry
- hamnkanalen
När jag hör den här låten tänker jag:
- pripps blå
- västkusten
- Smögen
- sand mellan tårna
- Lejonet & Björnens "Rocky road"
Jag antar att jag kan skippa skriva ned vad jag får för känsla av den här och den här låten. (även om det är bra låtar)
Den här våren kommer jag lyssna sönder den här låten, och kanske den här (grym men kommer nog inte hålla i längden). Vad säger ni, länka min spotifylista istället kanske.
Sen att doa-sången i den här låten påminner för mycket om mellanstrofen i den här är faktiskt inte helt okej, The Ark.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0