Roscoe

Snart blir det att umgås lite med min mattebok, så jag slipper den dom kommande dagarna. Sen ska jag kolla på solsidan, och välkomna min syster hem - som snart kommer hem efter sitt första läger på Åh. Kommer så väl ihåg hur jag kände efter första lägret, jag hade fått uppleva så mycket. När jag kom hem var allting mycket vackrare, jag hade träffat så fina människor och hade sett världen från ett helt annat perspektiv. Är helt säker på att min lillasyster kommer få uppleva samma sak som jag (även om våra musiker kanske var strået vassare.)

Kan ju även passa på att länka till några av mina kära konfaledare, Terese Fredenwall - otroligt duktig tjej, lyssna på hennes röst. Alla hennes låtar har hon gjort själv :)


Och även till Sthlm Sound Facility, checka in Simon Petrén - grym musikproducent som för tillfället jobbar mycket med Jenny Berggren som tidigare var med i Ace of Base, har även jobbat med musiker såsom Danny, höhö :)

Ta er tid att njuta av era öron, värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0