tjäna

Hemkommen. Mycket dråpligt. Skulle ju egentligen kommit hem imorgon, men sjukdom hindrade mig från att stanna hos underbara Linnea. Vi skulle ha gått på modevisning i Göteborg imorgon, istället kommer jag sitta hemma och dricka blåbärssoppa :(
I Mora var det svinkallt. Verkligen HUR kallt som helst. Satt i värmestugan varje halvtimme och värmde upp mina stackars fötter. Umgicks med John och Olov på kvällarna. Vi pratade många minnen, ganska mycket politik och åt god mat. I tisdags var vi på restaurangen på skidområdet och åt tacobuffé, vi visste det inte när vi bokade bord - men det var sångtävling för barnen på restaurangen den kvällen. Hur många söta barn som helst. Dom två bröderna Baldur och Ari tog hem priset enligt mig.
Nu ska jag umgås lite med mina föräldrar, och försöka friskna till. Saknar min pojkvän och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0