27 juli

Har numera 6 stycken främlingar i min samling. Har idag råkat ljuga om att jag åker längdskidor för en kollega, hur man "råkar" ljuga om sånt får ni fråga mig på tumanhand. Sitter just nu och klurar ut hur jag ska få bort äckelspindeln i hörnet av mitt rum. Är imponerad över människorna jag arbetar bland. RIKTIGT sugen på cola. Inser att jag inte är nöjd med denna text, min svenskalärare hade förkunnat att den ligger under all kritik. Men vad gör det när man är sugen på cocacola? Och när lovet inte slutar förrän 23e augusti? Jag har ju en roadtrip kvar att uppleva! BABBEL, hejdå
Bild på Sveriges största privatägda slott vid namn Skoklosters slott. Uppfört at Carl Gustaf Wrangel! Hur fint?

Kommentarer
Postat av: Jönkan

Slottsbloggarn. Jag vill se den sjätte jäkeln!!!!

2011-07-28 @ 23:31:06
Postat av: Din gutt!

Du har så fiin blogg! Den gör mig glad :D

2011-08-03 @ 00:40:51
Postat av: fanny

snygg brud, hej.

2011-08-05 @ 10:20:58
URL: http://fannyjonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0