snabbt stabilt och jättejättebra

Absolut inget har gått min väg idag. Eller jo, kanske ganska mycket. Men två incidenter uppkom här ikväll.

1. Fick ström i armen när jag drog ut en kontakt på övervåningen. Sjukt läskigt och vågar inte tänka på hur illa det kunde gått om det istället vart armen på hjärtats sida. Ganska glad åt att vara högerhänt ändå.
2. Vi har en lucka med en uppfällbar trätrappa till vår vind. Oftast väldigt smidig men idag hände det värsta när jag skulle hämta min resväska. Råkade först få trappan på min näsa så kommer garanterat vakna upp med ett härligt blåmärke rakt på trynet imorgon, sen hamnade jag på något lustigt sätt emellan två trappsteg så att jag satt fast och slog i bakhuvudet också. Haha, vad kul det måste sett ut!!

Så, med en förlamad arm och med bruten näsa beger jag mig imorgon till huvudstaden där Linnea, Matilda och Amanda kommer möta upp mig på busstationen vid fem. Om det ska fortsätta såhär ligger jag väl på Karolinska imorgon! Jaja, ha det fint, för det ska jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0