red hot chili pipers

Säckpipor är livet. Skulle köpt med mig en hem och lärt mig...

Under de senaste dagarna har jag hunnit med att jobba, gå promenad med einar, äta glass, pizzakväll med vänner och klippa mig (!!!) Sönderkörd efter en heldag på stranden med ett gäng tjejer. Har även lyckats bränna mig lite, helt sjukt vad min bodylotion absorberas upp fort av min hud. Har ju tatt slut på hela flaskan! Nu sitter jag och kör vattenfallet med en ny flaska istället,. Imorgon kommer två av de jag tycker bäst om på hela jorden hem. So excited!

Nu ska jag äta med min fina familj och sen sova, för plikten kallar även imorgon så att säga (jobbet är supergott) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0