vi kan ta ett paus i breaket

Min syster Karin har kommit hem och det är jag så glad för (trots att hon åkte iväg idag igen.) Igår var en bra dag (riktigt bra faktiskt.) Efter skolan åkte jag hem och fikade (bullar) med nyhemkomna Karin, åkte ner och kollade på mina kompisar som gick balen (så himla fina), sen till Vätterns kanske finaste strand (not) nee men till kanotklubben och hade klassfest en stund, hem och åt middag med farmor och farfar (och familjen) Sen kom Isak och vi kollade på Moulin Rouge (som är en av dom finaste filmerna jag vet.) (Mina små parenteser är överflödiga)

Idag ska jag träffa Becss och vi ska springa och bada i axamo, fint det. Ciaopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0