Loka brunn

Har haft en otroligt fin helg i Loka. Över förväntan må jag säga. På fredagen när vi kom var det middag. Det var stor konferens på området så senare på kvällen så var det dans, både ett liveband och en dj stod för musiken. Så Anna, Sara, Emma och jag stannade kvar och dansade bland 150 journalister. Sjukt kul. På lördagen vaknade jag ganska sent (för att vara jag vill säga) så vid halv nio åt vi frukost. Jag, Anna, Sara och Magda tog en utflykt till ministaden Nora. Efter det lunch, vila i solstolen, eftermiddagsfika, bastubad, massage, middag och kvällen avrundades med chokladprovning. Imorse efter frukosten var det dags för hemfärd, men vi åkte förbi Örebro och hälsade på Karin, Gustav och Charlotta som har flyttat. Till en så hiiiiimla fin lägenhet. Ganska avundsjuk.
Nu är jag hemma och eftersom helgen inte varit alltför produktiv så har jag ikväll gjort lite läxor, varit ute och sprungit och skänkt en massa tankar till fina killen som fyller år idag. Saknar honom! Gud vad långt inlägg det här blev... My bad (eller Karres som bad om en uppsats) SÄH! Nu ska jag sova. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0