första dagen på veckan

Vilken hemsk dag, rent utsagt. Ber om ursäkt till alla som varit inom ett avstånd av 20 meter ifrån mig idag. Har haft konstant huvudvärk hela dagen, varit otrevlig och inget har gått min väg.  Min körskollärare sa att jag hade "soppatorsk i hjärnan," vilket jag tillät honom säga en dag som denna...
När jag kom hem ikväll försökte jag vända denna hemska dag till en bra kväll genom att duscha, ta på de skönaste kläderna, koka en stor kopp te som Ingrid gett mig, (supergott, tack!) + ett wienerbröd, sätta mig i massagestolen och lyssna på Håkan. Nu kan jag somna gatt!

åh vad jag saknar att gå hem sena sommarkvällar. snartsnartsnart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0