sommarlov

Mitt sommarlov har börjat så fantastiskt bra, har en känsla av att det här är mitt bästa sommarlov någonsin. Kan väl sammanfatta mina två senaste veckor ungefär såhär: födelsedagsfester/middagar/picknickar, krogen, vattenskidor, träning, bad, vinkvällar, Liseberg och världens finaste vänner. I skrivande stund ligger jag och lyssnar på Mumford och inväntar hämtpizza, en liten stund över för att blogga vill säga. Annars kan ni inte förvänta er allt för mycket här nu, tyvärr. För jag har freakin sommarlov!! NJUT AV SOLEN, LIVET ÄR EN FEST!!!
bjuder på en bild där jag posar rejält, hejhej och köss! En extra köss till min boyfriend i Indonesien om han kan se detta

Kommentarer
Postat av: indipojken

wheeo mmm gott en köss OCH mumford precis vad vi saknade köss

2012-07-12 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0