are you running from something or did you come from nothing?

Hemma från Teneriffa aka paradiset. Vi hade det väldigt fint, förutom att över hälften av spanskagruppen dragit på sig influensan eller liknande såhär nu efteråt. Karre och jag spekulerade kring spanska sjukan men övervägde sedan att vi inte var på spanska fastlandet - juu. I ALLA FALL så har det resulterat i att jag suttit/legat/hostat/kollatfilm/ätit/sovit hemma båda mina studiedagar denna vecka. INTE KUL! Väntar på min Isak som nattar mig ikväll. Ifall jag är frisk imorgon (vilket jag är) så ska jag äta frukost med finaste Wendela.

Godnatt fellows!


mina härliga classmates

Kommentarer
Postat av: w

finaste johanna!!!!!

2012-03-10 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0