uppsnärjd i det blå

Min helg har varit fantastisk. I fredagskväll hade jag kräftskiva med fina mamma och pappa, sedan tog jag bilen till Karin med Linden. Vi kollade på "taken", drack te och åt popcorn med creme fraiche (så gott!) I lördagskväll träffades vännerna hos Wendela för födelsedagsfirande+sista utgången för W (FÖR HON ÅKER TILL USA INATT :() Det blev en gogogo kväll. Igår var det födelsedagsfirande för Vicka. Kortfattar kvällen med deckarspelet, pasta romana och hemmaspa med rökelse (så hela mitt hus luktar rök idag. Börjar ni tröttna på mina parenteser förresten?) Tog farväl av Wendela nyss. Det var tungt. Förutom det faktum är livet väldigt bra just nu och på fredag kommer bästa Linnéa hit och då vankas det ytterligare en kräftskiva. Azum!
 
från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0