SPORTLOV

Hej alla! Dålig aktivitet här som vanligt, skyller det på att jag pluggat i en månad inför ett prov som jag skrev i torsdags. Vilken lättnad det var efteråt! Och igår fick jag lov. För att fira det gick jag, Karin, Sebbe och Simon och åt semla, mm!! Idag har jag varit riktigt effektiv. Vaknade tidigt, städade, åt gofrukost, gick en långpromenad i kylan med hunden och nu har jag pluggat (vet inte vad som flugit i mig, att plugga har nästan blivit som terapi för mig.. hehe)
 
Livet leker! På måndag ska jag åka skidor i Ulricehamn och på tisdag får jag äntligen träffa min fina igen. Våren och studenten och allt vad det innebär är på ingång och det känns så. himla. BRA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0